13.04


ny blogg desig ( F5 om den inte syns eller ser konstig ut), ny lägenhet och nya tag med bloggen. Fick ovett från christoffer för att jag aldrig skrev så jag får väll börja göra det igen men det har varit mycket med flytten på senaste tiden men nu så borde jag kunna sätta igång! En liten uppdate: jag bor inte längre i skåre utan har flyttat till fin en tvåa närmare stan. Jag kan ta lite bilder och lägga upp så ni får se. Jag har inte fått upp några gardiner, tavlor eller hyllor än för jag flyttade in för två dagar sedan så det har inte hunnits med än men det kommer. Igår var vi iväg och köpte en sängram så inatt sov jag som en kung i min nya 180 säng istället för den pluttiga 120 sängen, hade även fin besök av anna och lollo som var här och inspekterade. men nu ska jag ta kameran och fota lite så ni får se hur det ser ut!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback