17.26


har spenderat dagen på bomsta med syster, hennes sambo och min systerson, badade för första gången i år och jag kan säga att det var kallt! Är hemma nu en sväng för att sedan åka tillbaka dit och grilla, ska bara byta om, sminka mig och sådär sedan åker jag.
Var på gekås i ullared förra veckan, det var kul. tältade med pappa och min syster en natt på campingen där och gick på gekås två gånger samt panduro outleten.

kollar på one tree hill, har blivit typ besatt som jag blir av alla serier jag börjar titta på. är på säsong 3 och typ streck tittar hela nätterna och på dagarna. Ny design också, tröttnar ju på dem hela tiden men om den ser konstig ut klicka på F5 så ska den uppdatera sig. Jag valde en utan header denna gången, kände att det kvittade jag kom inte på någon snygg ändå!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback