16.11


Firar chrisoffers kusins student, jag är så jävla avundsjuk. Jag vill också ta studenten igen, den känslan och den lyckan är obeskrivlig! Nu blir det massa mat och sådant för att fira Jesper, grattis till dig! Jag hoppas innerligt att jag kommer in på universitetet, jag har ju sökt förskolelinjen och förskola+ åk 1-3, vet inte vad jag ska göra annars! Jobba? Med vad isåfall jag är ju inte utbildad till något speciellt mer än inom Webbdesign, media och liknande men det är inget jag vill jobba med ju. Anyway var ute med de bästa för två helger sedan och hade det jätte kul, älskar er Anna och Lollo! Och förra helgen var vi i Katrineholm och påvägen hem vid 1 på natten så sköts tempgivaren ur kylaren på josefins bil så allt paja, när vi stannade så var det rök överallt och några rör i motorn var alldeles ill röda av överhettning så vi fick boxering till närmaste mack och där fick christoffers mamma hämta mig och christoffer medan Kevin och Josefine sov i bilen och körde hem den på trailer dagen efter, ganska lyckat.. Not! Nu ska jag återgå till firandet, bye bye! <3

Trackback